جوان بسیجی

وبلاگ برادران بسیجی شهرستان میناب

جوان بسیجی

وبلاگ برادران بسیجی شهرستان میناب

جوان بسیجی

فضایی برای معرفی بسیجیان شهرستان میناب ( به ویژه بسیجیان روستای زهوکی ) و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس.

پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) زهوکی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

معرفی سازمان بسیج مستضعفین

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ق.ظ

سازمان بسیج مستضعفین


در چند دهه اخیر، شرایط و ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعیِ بشر تغییر کرده است. در عصر حاضر، گسترش تکنولوژی و به روز شدن فناوری ها، تأثیر مستقیم بر زندگی افراد وهمچنین شرایط داخلی و بین المللی کشورها گذاشته است. اگر در مقطعی از زمان، کشورهایی که دارای وضعیت اقتصادی بهتر یا قدرت نظامی بیشتر بودند جایگاه بهتری در جهان داشتند، این سخن امروزه جایگاه خود را از دست داده است، چرا که علاوه بر موارد فوق کشوری در دنیا سخنی برای گفتن دارد که از لحاظ علمی و به خصوص قدرت فرهنگی (قدرت نرم) سرآمد باشد.

امروزه کشورهایی می توانند در صحنه جهانی فعال و پیش رونده باشند که به فرهنگ خود تکیه کنند، چرا که تهدیدات فرهنگی، دیگر خاکریز و مرز جغرافیایی نمی شناسد و اعتقادات تک تک افراد را هدف قرار داده است. حال آنکه جمهوری اسلامی از طرفی مورد هجمه های بی وقفه دشمنان واقع شده است و .....  

 از سویی دیگر، رسالت معرفی اسلام ناب را به تمام قلب های آماده در سرتاسر جهان بر عهده دارد. از این رو جمهوری اسلامی ایران باید با سلاح های فرهنگی، خود را در برابر این هجمه ها بیمه کرده و همچنین رسالت خود را که همان صدور انقلاب و آماده سازی بشریت برای انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود(عج الله تعالی فرجه الشریف) می باشد به انجام رساند.

اینجاست که روشن می شود برای حراست از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و مقابله با جنگ نرم و با توجه به تاکید دین مبین اسلام به امر تربیت انسان ها، ما به یک نظام فرهنگی و تربیتی منسجم نیاز داریم. ازاین رو سازمان بسیج، به عنوان نهادی مردمی و جامع، آماده کردن بستر جهت انسان سازی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی را بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب بر خود فرض کرده است. 

به این منظور سازمان بسیج مستضعفین نظام تربیتی شجره طیبه صالحین را به منظور تربیت تمام بسیجیان در ابعاد مختلف و به طور منسجم و یکپارچه به مرحله اجرا در آورده است. در این نظام با تغییر رویکرد تجهیزات محوری به انسان محوری، سعی شده است کادرسازی لازم برای اداره آینده کشور از میان جوانان و نوجوانان مسجدی متعهد و متخصص صورت پذیرد.

در این راستا حلقه های تربیتی با محوریت مربیان توانمند و خبره در مساجد و در تمام اقشار تشکیل می شود و به انتقال معارف دینی، بصیرتی و ... به بسیجیان  و نهادینه سازی این معارف در آن ها می پردازد.

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۴
علیرضا احمدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی